1. Waarom kies ik een verzenddag i.p.v. bezorgdag?
    In 10% van de gevallen duurt de bezorging langer dan verwacht. Daarom werken we in de webshop met een verzenddatum, niet met een bezorgdatum. Wij garanderen 100% dat wij op deze datum verzenden. Zo kan jij zelf de kans inschatten of de bezorging precies op tijd komt of het risico nemen van een dagje te vroeg of te laat. Voor het weekend en voor speciale gelegenheden adviseren wij in elk geval een dagje extra te nemen. 
  2. Hoelang zijn de brownies houdbaar?
    Onze brownies zijn na verzending tenminste tien dagen houdbaar. De datum op de THT kaart geeft aan tot wanneer dat is. De houdbaarheidsdatum is een tenminste-houdbaar-tot-datum. Dat wil zeggen dat wij garanderen dat de brownies goed zijn tot tenminstedeze datum mits ze de reis op een normale manier hebben gemaakt. 
  3. Hoe kan ik de brownies het beste bewaren?
    Je kunt ze het best bewaren in de koelkast. Eten doen wij ze ook het liefst rechtstreeks uit de koelkast, maar daarover verschillen de meningen. Als de brownies lang op kamertemperatuur liggen kunnen ze zacht worden. Leg ze dan weer een tijdje in de koelkast voordat je ze serveert.  Staan ze op een zomerse dag buiten op een buffet ofzo, leg er dan een koelelement onder. Invriezen adviseren wij niet want dit zal de brownies wat plakkeriger of juist droger maken.
  4. Hoe werkt verzenden naar meerdere adressen?
    Stuur een e-mail naar info@browniesenco.nl
  5. Zakelijk
    Brownies als origineel relatiegeschenk voor een voltooide opdracht bij een klant. Een brownie om van die ene ontevreden klant, een tevreden klant te maken. Of een brownie om nieuwe klanten te overtuigen van jouw services, nog voor je ze hebt ontmoet. The Perfect Brownie Post Box biedt tal van mogelijkheden op zakelijk gebied. Wil jij meer over de mogelijkheden horen? Wij kunnen je adviseren bij het inzetten van onze brownies bij acquisitie en/of aftersales. Wij regelen de brownies, jullie de koffie?Neem contact op via info@browniesenco.nl of bel 085 – 808 83 65.
  6. Kunnen de brownies sporen bevatten van noten en/of pinda’s bevatten?
    Onze brownies kunnen sporen van noten en/of pinda’s bevatten.
  7. Ik heb Coeliakie (Gluten allergie), kan ik jullie brownies eten?
    Onze brownies bevatten gluten.
  8. Ik heb een Lactoce-Intolerantie, kan ik jullie brownies eten?
    Nee.
  9. Hebben jullie ook Vegan brownies?
    Helaas lukt het ons nog niet dezelfde kwaliteit te behalen als onze originele Perfect Brownie.
  10. Ik heb geen track&trace code ontvangen?
    Eventueel is deze e-mail in je spam / ongewenst terecht gekomen. Is dat niet het geval, stuur ons een e-mail met je bestelnummer naar info@browniesenco.nl. Dan sturen wij de track&trace code handmatig toe.
  11. PostNL zegt dat de brownies bezorgd zijn, maar ze zijn nog niet afgeleverd. Wat nu?
    Regelmatig worden brievenbuspakketjes op het depot al gescand als afgeleverd. Waarna de postbode op pad gaan. Geen zorgen en wacht tot morgen, mochten ze dezelfde dag nog niet afgeleverd zijn. Zijn ze er de volgende dag nog steeds neem dan contact met ons op.
  12. Mijn brownies zijn niet aangekomen?
    Helaas is de track&trace informatie van brievenbuspost minder accuraat dan die van pakketpost. Heb je de ontvanger al gesproken? In de meeste gevallen betreft het alleen een gemiste afleverscan.

Mis je een vraag, stuur ze dan in naar info@browniesenco.nl en we zullen er zo snel mogelijk bij je op terugkomen.